Bestelling en levering

Wanneer zou ik ongeveer mijn levering kunnen verwachten?

Heb je besteld voor 23:00 dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag thuisbezorgd. Minder dan 3% van onze bestellingen wordt een dag later bezorgd.

De verwachte levertijd is al voorbij. Waarom heb ik nog steeds niks ontvangen?!

Geen zorgen jouw bestelling komt eraan, onze welgemeende excuses voor de vertraging, 3% van onze bestellingen wordt een dag later bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten in Nederland en België nemen wij voor onze rekening, je betaald hier dus helemaal niks voor!

Ik heb net een bestelling geplaatst maar nog geen mail ontvangen, hoe kan dat?

De mail kan ook in je spambox terecht zijn gekomen. Mocht de mail daar niet zitten wacht dan even af. Heb je de bevestigingsmail de volgende werkdag nog steeds niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en dan helpen wij jou graag verder.

Ruilen en retourneren

Ik ben niet helemaal tevreden over het geleverde product, hoe kan ik deze retourneren?

Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. Je kan bij ons een retourlabel kopen tegen een gereduceerde prijs.

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen verwerken wij jouw retour binnen 3 tot 5 werkdagen. Je zal hierna van ons een mail ontvangen over de status van jouw retour, indien je retour succesvol is verwerkt zal je het geld binnen 2 tot 3 werkdagen ontvangen op de rekening waarmee de aankoop is voltooid.

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen, hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?

Wat vervelend dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Je kan ons een e-mail sturen, vervolgens kan je jouw bestelling kosteloos retourneren en zullen wij jou zo snel mogelijk de juiste artikelen opsturen.

Track & trace

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?

Dat is een goede vraag! De track en trace code ontvang je via de mail. Het kan zijn dat hier niet direct iets zichtbaar is, onze bestellingen worden in de nacht en de ochtend verstuurd. Mocht je de volgende (werk)dag nog steeds niets zien laat het ons vooral weten dan gaan wij zo snel mogelijk kijken wat er aan de hand is.

De track en trace code die ik heb ontvangen laat nog niks zien, hoe kan dat?

Het kan zijn dat hier niet direct iets in zichtbaar is, onze bestellingen worden in de nacht en de ochtend verstuurd. Mocht je de volgende (werk)dag nog steeds niks zien laat het ons vooral weten dan gaan wij zo snel mogelijk kijken wat er aan de hand is.

Was- en meetinstructies

Ik heb een bank maar ik weet niet precies hoe ik deze moet opmeten, hoe doe ik dat?

Goede vraag, het is belangrijk dat je weet hoe je de bank kunt opmeten zodat je meteen de juiste maten besteld.

Je kan hier op de meetinstructies klikken, klik op de afbeelding die het meest op jouw bank lijkt om de juiste meetinstructies te lezen.

Ik heb een hoes gekocht maar hoe moet ik deze wassen?

Je kan de hoes de hoes op 30° graden wassen. De hoes mag op een lage temperatuur gestreken worden. De hoes mag niet in de droger, wel mag de hoes naar de stomerij. De hoes mag niet gebleekt worden.

Ik wil een (bureau)stoelhoes kopen maar ik weet niet zeker of de hoes wel past?

De meetinstructies voor de (bureau)stoelhoes 2-delig
Lengte en breedte zitvlak: 36-52 cm
Hoogte en breedte rugleuning: 36-52 cm

De meetinstructies voor de (bureau)stoelhoes 1-delig
Diepte en breedte zitvlak: 40-65 cm
Hoogte en breedte rugleuning: 40-60 cm

© 2021 Bankhoezenspecialist.nl